Alla smeknamnen!
Idag är det lördag och jagh vaknade av att jag var sugen på att kolla på tv. men när jag kommer ut i tv-rummet  var alla 3 sofforna upptagna.
Dennis i en Hampus i en och deras kläder i den sista..
Syrran komemr men tommy o barnen. Efter bara 20 min åkte River o tommy te värnamo med tommys kompis:)
Jag gick över te syster o vi kollade på tv:)
Sen hjälpte jag henne att städa så vi har typ total städat deras lägenhet:)
Nu sitter jag här o väntar på att alle balle ska svara. Vi ska fira han i kväll
 

Men jag vet inte vilken tid vi ska dit:( Ett probelm:P
Men nu ska jag dra mig tillbaka till tv:P
Snart ska vi laga mat med:P Men vet inte vad ännu:p
Och nu när jag sitter här kom jag o tänka på alla mina smeknamn:P
Jontan ( av patrik Mosters kille) Nonni( av syrran när hon var mindre) JontanKlontan (Av Johannna) JP ( av Pappa) Jonnis (av Malin (Ballsam)) Dempas lillasyster (Av alla som tror att de är något:P )
Have a nice day!
//Jontan
Johanna :)

Vi skulle vara där 7-8 nångång, så vi kan ju ta följe om de är så:) Jag är hemma så det är bara att komma bort om du känner för de :D Pussssss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress