Mys med Killarna + Matilda:)
Dagen började att man fikade med Johanna Matilda Hubbe o Yo-el:)
sen bar det av te Maxi för att handla inför kvällen...

På kvälllen var vi hos Matilda jag Hubbe o Yo-el...
Vi kollade på en film som matilda var jätte läskig men det var den  inte:P
sen blev det en annan film skrattade så jag höll på att dö..
Jag o matilda gick sedan till attack mot hubbe,,
förlorade såklart men kul var det ,,
Sist en roligast hamnde vi alla i matildas säg o kollade på kort...
MKT trevligt...
Sen låg typ alla på varandra.
Yo-el inners sen jag  hubbe o sist matilda. jag fick panik för Yo-el skulle hålla om mig o det blev as varmt o trångt.
men när jag öppnat dörren har de bytt platser:P
Jag fck ligga ytterst o sen hubbe Matilda o sist Yo-el...

På vägen hem hittar vi en plånbok.. Skrattt!!!

TACK ikväll grabbar o Tilda hilda:P

Ha en trevlig natt :)
// Jontan
tilda

tack själv:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress