JOHANNA NILLSON
Johanna här kommer lite dikter som beskriver min kärlek till dig!

det bästa som kan hända ngn




Du står där vid min sida
Likt en ängel

Du sprider så mycket ljus in i mitt liv
Ett ljus som jag aldrig tidigare upplevt

Det känns så starkt
Och träffar mig rakt i hjärtat

En ängel så vacker
Har jag vid min sida

Ingen kan bli underbarare än dig
Och tänk att just vi fann varann

Du betyder så otroligt mycket för mig
Och min kärlek till dig kommer jag alltid bära



Jag ska alltid finnas här för dig
om du behöver mig
du är min vän
och det spelar ingen roll
om du har rufsigt hår på morgonen
skit samma
det är bara sött
Det spelar ingen roll hur du mår,
Jag kommer alltid finnasdär för dig med en korg som innehåller allt du kommer behöva!




Dagarna kommer och dagarna går.

Jag älskar dig och jag hoppas du förstår.

Det finns en dröm och vi lever i den.

Jag tackar dig för att du står vi min sida,

Vänskapen mellan oss kan ingen riva.

Dina ögon av kristaller och ditt hjärta av guld,

Jag hoppas du vet att jag gör allt för din skull.

Jag hoppas du vet att du är allt för mig,

Förstå JOHANNA  jag skulle dö för dig.

Jag säger alla världens vackra ting, jag ska alltid, föralltid vara din.




JOHANNA KAN DU FÖRSTÅ ATT JAG LEVER FÖR MIN BÄSTA VÄN .
JOHANNA KAN DU FÖRSTÅ ATT JAG KOMMER ALDRIG SLÄPPA TAGET OM DIG VAD SOM EN HÄNDER KOMMER MITT HJÄRTA ALLTID SLÅ HÅRDAST FÖR DIG!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress