Vem ska se mig när jag vill vara mig själv!




Tjing för att vara vegan, Tjing för att sabba på stan, Tjing för att ha palestinasjal, Tjing för att tycka något bra, Tjing för att vara någon att ha , Tjing för att bara få dra, Tjing för att aldig vara barn, Tjing för att aldrig bli stor, Tjing för att avra rebell mot allt.
 För vad betyder jag ? vem behöver mig? Vad behöver jag? Varför är vi här? Vem ska se mig när jag vill vara mig själv! ?
Tjing för att ända min kropp, Tjing för att jobba nonstopp, Tjing för att glömma mig själv i allt, Tjing för att ända natur, leva mitt liv i någon bur, Tjing för att framgång är bara tur, Tjing för att sniffa en drog , Tjing för att  bli hög och låg, Tjing för att bara få känna nått,
För vad betyder jag ? vem behöver mig? Vad behöver jag? Varför är vi här? Vem ska se mig när jag vill vara mig själv! ?
Tjing för att låtsas vara hel, Tjing för att spela ett spel, Tjing för att kärlek ska börja fel.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress