fredagen den 28/11

samhäll först men det blev inte mkt jobb eller hur Sarah?
Fritidsverksamhet nästa men där blev det inte heller så mkt jobb eller hur sarah?
Mibs och sista lektioen för denna veckan.. inget prov för mig o Sarah men lika glada var vi för det...
nu var det bara att cykla som en tjuv för att hinna hem o packa o ner på jobbet för att hjälpa Tommy..
Varorna kom inte som de skulle så jag o Goran satt o snackade och jag var även på baknen för att hämta pengar på både mammas tommys o mitt konto.. men jag kunde inte minnas min kod.. KATASTROF!! till 1 då kom varora... kl 13:30 kom bussen och jag var nu påväg mot växjö.. på bussen träffar jag Andreas (Mentor)..
väl i växjö möter jag Nina och vi går en sväng på stan o jag köper ett par nya brallor och av Nina fick jag en kläning...
väl hemma hos Nina oHenrik blir det att börja med julgodiset..MUMS!!!
sen blev det bakadpotatis och IDOL... JOHAN är nu ute jippi...
därefer var jag helt död så läggdags...
Puss o godnatt JONTAN!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress