Onsdag


Nu har jag fått en nyckel till Pippa:)
Tisdag:
Denna dagen har varit bra. när jag skulle cykla ner till Pippas gamla lägenhet så började det att regna:(
men jag hann inte bli så blöt. där nere var det inte så mkt jag kunde göra:( så jag stack till ida på jobbet och var där ett tag. o dit kom även Sulle o  Wallentin. sen stack jag hem o var as trött. när jag kom hem gick jag o mamma ner och solade sen badade jag med ansiktsmask o tända ljus:) MYS  
Onsdag: Dennis väcker mig kl 5 för att han inte kan sova o han skulle börja packa samma dag som han skulle åka te Turkiet. (FUSK) men men har man pengar så har man:)
Ska snart sticka ner till Pippas lgh o städa för det hinner jag inte i m orgon eftersom att jag ska tatuera mig kl 1 o sen ska jag nog te tessan:)

Have a nice day
//Jontan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress