Tisdag...


måndagen började med att jag johanna Matilda och alle var och fikade. sen gick vi in i en massa affärer som vi trodde kunde ha halloween kläder.. och sedan köpte vi en massa chips dipp och läsk för att senare på kvällen kolla på film hos Tildaa... där såg vi 3 "skräckisar" men de var inte så läskiga.. :) men kul hade vi iallafall Amanda stack hem efter 2 filmer och kvar blev då jag tilda alle o andreas:) efetr den sista filmen stack vi alla 3 och alle var snäll och följde mig hem:) Tack för den kvällen folk..



Tisdag: river o Loppan kommer åter in på mitt rum kl 7 på morgone PANIK.. jag har faan lov jag borde få sova.. men nu kollar jag på AA och sedan ska jag nog till stan en runda. sola lite och sp. sen blir det  att hjälpa brodern min med de sista inför flytten:) Have a nic e day!


Jontan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress