Joels 18 års fest!
Jag kom tilJoel runt 7 och var då först av alla:) Träffade hans syster och far:)
sen kom andre hubbe och oskar:) och många andra:)
jag hade jätte kul hela kvällen.. vi spelade spel och benne och andre smide planaer som slutade med att benne fick dricka en massa men det var inte meningen:P
sen fick matilda dricka 30 st:P
Väl nere på stan träffar jag Robin:) vi snackade och så sen blev det chapplins:) där träffar jag Robinoch hans kompisar så jag satte mig vid dem:) Mycket trevligt bara detatt robin skulle killa mig på låren hela tiden.. Sen gick det till harrys och jag gick till de andra JOhanna mm
sen när de stack och köpte sprit kom killarna från förra helgen och satte sig jämte mig:) Trevligt...
sen tappar Oskar johannas mobil i ett av killarnas drink glas.. han försökte gömma mobilen först men misslyckades så nu är den sönder...
När jag skulle möta älsklning kommer en kompis fram och älsklling bröjar bråka.. OKRA!!
ajg blir skit sur och jag får efter ett tag med han hem.han kan inte ta av sig skorna så det får jag göra sen kan han inte få av sig skjortan så det måste jag med göra...sen  ska han äta och är tjurig.. han somnar med kläder på och jag vaknar och han sover typ hela dagen .. mamma hämtade mig och vi handlade lite sen åt jag och somnade på soffan:P
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress