Nu smäller det
Nu sitter jag här, Hela dagen blev inte som planerat:(
Mina muffins blev bakta, men en ny Bh som jag just nu har på mig har jag inhandlat..
Har även busat med Loppan. Hon skulle även bada med mig innan. Hon tvättade mitt hår och hon har skrattat och haft jätte kul..
Sen fick hon gå upp och jag fick lugn och ro..
Öppnade min första cider och åt lite chokladdoppade jordgubbar:)
Nu sitter jag här med cider och klänning på mig. ska snart fixa håret och sminket och min snygging kommer snart. Hennnes present måste även slås in:) FUN FUN!!
Hoppas hon blir glad:)
Nee nu måste jag sticka här ifrån ett litet tag och fixa lite men som sagt bilder och info kommer komma från Hockey killarnas fest och lite hos Samule om vi nu kommer så långt. Men det hoppas jag :)

Jag och min snygging<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress