Hemma
Nu är det fredag igen:)
Skolan var slapp. på samhäll, var berhnad tvungen att gå ( Begraving) och jag Louise Cindii och Annie stack till cafeterian och jobbade:)
Sen hade vi Pedagogiskt ledarskap:) Mkt trevligt. gick ganska snabbt:)
Mibs sendan det gick med snabbt jag Annie louise och Ellan stack till en egen datasal så jag fick min redovisning klar.
Mat sen när jag komemr uppär min mat typ slut så tvingas äta den vanliga (ONT I MAGEN)
Sen ahde vi Fritidsverksamhet. Micke ( Svenska lärare) kommer och pratar om apu rapporten. sen var det plugg som gällde. Danne gkjorde inte mkt. Ska vara på fråga 7 til tisdag men jag är redan på fråga 6 så blir inte mkt arr göra . Danne var på fråga 3:)
sen slutade jag 13:05. var och hämtade barnen på dagis kl 2 och sen dess har jag suttit här. Väntar på att Matlda ska höra av sig:)
ska fika hos Johanna:) Hoppas det bliur film maraton hos Joel idag :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress