Lördag
Vakade hela tiden under natten:(  
men vakade riktigt kl 9 . då var det att städa:) ca 11 går jag ner p stan med syster Tommy River och Destiny:) går till Roddys och fikar:)
sen blir det hemköp och köpa grogg virke. på vägen dig träffar vi farfar:)
där ine köper jag mitt grogg virke och sen går vi och köper blommr till dennis i inflyttnings persent:)
Sen blir det hem till syster och laga mat:) köttbullar potatis och sås:)
När jag kommer hem ber mamma mig att hjälpa henne med de sista sakerana till dempas nya lya. och här hamnade jag fragör hans dator. Kunde inte låta bli. ska snart hem och bada och göra sig snygg för att kl 4 sticka till johanna och hämta henne för att sedan åka till matilda och fixa det sista:) innan vi traskar vidare till Johanna igen:) där blir det
HEMLIGT fortfarande eftersom att johanna lser min blogg får ni inte veta . eller i  morgon får ni all information och bilder från kvällen:)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress