Party
Nu är det dag för att börja fixa sig inför kvällen hos syster..
Maskerad.
jag ska vara sjöman/sjörövare...
Ska ha  en klänning som jag köpt på Internet och till det fick man en mössa..
Ja bilder kommer att komma... Mat ska det bjudas på och det blir rostbiff potatissallad och sallad.
Baguetter med kyckling röra.. Allt detta har jag och syster fixat idag . Vi har även inrett hela hennes lägenhet med ljus och spindelnät. Hon bad mig sätta på något inne på toaletten och det gjorde jag med ,
-Beccis jag satte på lysknappen..
-okey...
En timma senare ska hon på toaletten  och tänder lampan och skriker.. JONNA jag trodde det var ett djur..
HAHHAHAA
Så det ska vara
Nu är det dags för makeup innan jag ska hjälpa Tommy med hans horn!!
Ha en trevlig kväll....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress