Vill hämta hem bror
Det var längesedan man hade såhär roligt i skolan:)
Först var jag och Michaela på möte med Birgitta på komunhuset:P
När jag kom dit visade det säg att dte var en jag kände som jag skulle prata med:)
Sen var det att gå tillbaka till skolan och ha mentorstid där första skrattet bröt ut, Andreas är inte klok..
Efter det var det mat och fullt med folk så mkt att vi fick sitta i cafeterian och där blev det med massa skratt..
Innan vi skulle ha Mibs (Människor i behov av stöd) sitter jag Annie och Louise vid ett bord och plötsligt skjuter Annie ngt mot mig och säger det är en fästing, Jag skriker och Louise ännu högre och då bryter hon ut i skratt och jag börjar gråta..
Sen kunde vi  inte låta skrattat sluta.. SKRATT ...
Sen var dte teckenspråk och mat ord:)
Men bara jag och Michan på lektionen:( Är bara 5 i vanliga fall:P
Alex sjuk ,Cind? Danne synsam:P

har planer att flyga ner till Thesaloniki (Hur det nu stavas)
För att åka bil med Dempa hem:)
Vill bara ha hem in bror...
Anonym

hejhej, no det har ajg tyvärr inte. jag tog åt några till årsboken :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress