Alexander Boros
Måste bara berätta för alla, om bråket mellan mig och min dåvarande Bästa kompis. vi var alltid tillsammans , vi gjorde allt skrattade gröt och ja vi delade alla känslor. vi sa att inget skulle kunna förstöra vår vänskap.
Han skaffade tjej och slutade prata med mig, jag vet inte om det var för att han själv inte ville eller om hon satte stopp för det hela.men vi har inte pratat på ca 7 månader om inte mer. Och så har han försökt prata med mig på puben men jag har bara vänt bort huvudet och gått min väg, för han han inte prata med mig nykter varför nu då?
Men igår kom han fram till mig när jag satt i en soffa jag kunde inte bara gå. Kände mig så tvungen att stanna. Han började prata med mig som vanligt jag spelade med och han bad om mitt nr, (jag har bytt men gav det aldrig till han)
han fick det och lovade att höra av sig nu idag ..
Han berättade att han hade gjort slut med sin tjej men när han ska försöka skriva in mitt nr får han sms hela tiden och det avbryter inskrivningen av mitt nr. Det står klart och tydligt Älskling<3 och jag frågar vem det är han svarar bara det är CP milla  (Han gammla tjej)... orkar inte bry mig så jag bara låter det vara. När jag ska hämta mig jacka kommer han och killar mig och säger glatt jag minns ännu var du är mest killig.

Alexander Boros. är han mig trogen? Helvete heller. Lögner efter lögner strömmar ut ur din käft. När ska detta få ett slut? Du river upp sår jag inte längre trodde jag hade kvar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress