ingen rubrik!
Oklok!

Du tror att du vet.
Oklok som du är
Tror du att du vet allt.
Allt om hur en människa tänker
Hur en människa fungerar.

Men du vet inget alls.
Du precis som alla andra
Tror att du förstår dig på mig.
Du har fel, Du har fel, Du Har Fel.

Ser mig igenom samma ögon 
Som du ser alla andra.
Tror att jag är som dom,
Du själv är så annorlunda.
Tror du att det bara är du?

Oklok som du är
Tror du att du vet allt.
Men jag ska tala om för dig
Du vet ingenting om mig.
Du har dina fantasier 
Och dina gissningar.

Du kanske ska byta
Dina ögon
Så att
Du
Kan se mig.




Styrka!
Vet inte vad som händer men något är fel
känns inte som riktigt som att jag saknar en del.
äter knappt något, jag vill inte ens bli sedd
söker efter lycka. jag är ensam och rädd
ser ni ens hur jag mår, eller skiter ni i det
för sanningen om mig är det ingen som vet
för jag gråter inombords och ler utanpå
jag känner mig förvirrad vet inte hur jag ska må
jag vill passa in, jag vill så gärna vara en av er
men seriöst, det finns så mycket ni inte ser
jag borde berätta men det är för mycket som hänt
mitt liv & den personen jag är idag ser jag enbart som ett skämt





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress