Älskar att ha huvuvdvärk
Ja huvudvärken har gjort mig sällskap länge nu!
Kvittar hur många alverdon eller ipren jag stoppar i mig så växer mitt huvud .
vilar och gör inte mycket men vill ändå inte sluta växa. en bomb slår ner ibland och mina ben viker sig under mig!
Nog om min huvudvärk..
nu är det dags för fest snack. vet det är bara tisdag eller är det onsdag?
Spelar ingen roll för på lördag är det fiesta. Rosenström och 18års fest!
Alex och jag ska göra våra goda drinkar:)
Blir nog jordgubbe och apelsin/kiwi drinkar:P
Inte vår drink men den liknar den. Vi vår drink har vi:
Vodka (efter smak)
Frysta Jordgubbar
Fruktsoda
Socker

Inte vår drink på bilden, i vår drink har vi:
Nypressade apelsiner
Vodka (efter smak)
Sockerdricka eller ramlösa beror på vad man är sugen på.
Socker..
NJUT!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress