mix gästbloggar XD
Nu festar vi och mix gästbloggar:
ikväll är de lite fest ingen stor utan en liten bara Mix & Jonna

heeej jonna din lilla skit, faan du är ju inte redig, fatta inte hur jag kan vara kompis med dig,:P
hahah jag Hatar dig soom Faen XD

jonnna hon bara håller på som faaan, hon springer typ runt naken i min Lägenhet & tro att hon är  ngt och liksom att hon är  typ snygg & prova alla mina kläder, likxsom hallå såå gör man faan inte. nu får ni faan säga till henne...
snart blir ja trött på henne.

Men liksom jag tycker om henne för den hon är, eller kanske el  hon är helt enkelt bässst! hon är liksom en bra vän och kommer alltid att vara, hoppas jag iaf :D

Jonna din lille fiiiiis nu får du sluta springa runt och vara naken och sluta sprida runt alla mina kläder hon skulle vara skit snugg i i brunbecha strumpbyxor & en snygg svart midjekjol och till de de en snyggt rosa linne, de ni :D men likson nu har hon inte de:(
men jonna du är lika snygg vart du än ha:P

Nee nu få vi fessste klart våran ovanliga feeeest:DE
pussssspussss till jonna

mix & Jonnis

Mix & Jonna
Balen 2010
Jonna & Mix balen 2010
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress