Nytt liv
Precis som rubriken säger är ett nytt liv påväg!
Jag har länge sagt att jag ska börja träna och försöka gå ner i vikt!
men igår satte jag igång!
En intervall träning blev gjord och lite annan träning hemma!
Idag börjar jag även med bantningspiller. Vilken dock inte är billigt!
som många säger behöver jag inte gå ner i vikt men snälla låt mig göra mitt så sköter ni ert!
Jag vet bäst om mig själv, visst sen kanske min nuvarande vikt inte är så hög enligt många andra men mitt mål är att komma i min balklänning som jag kunde ha för ca 1 år sedan!
Så nu börjar livet! har tagit bilder på min kropp nu innan viktnedgången och kommer även ta bilder om ca 1 månad! Ha de så bra idag så vill jag passa på att gratta Lilla eller lilla och lilla Nadja som idag fyller 20 år! Grattis även till bloggaren Emmy ! jonesochgiftet.blogg.se
http://vadfanskajagheta.se

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress