Oron har lagt sig!
Ja nu har den värsta oron över!
Jag har nu sovit lite mer men absolut inte lika mkt jag är van vid! Brukar sova minst 8 timmar per natt! Om jag sover 10 är det ingen här hemma som är orolig att jag är sjuk det är bara jag! Senaste nätterna har det inte blivit lika mkt har inte haft ro till det ! sovit ca 8 timmar sen i fre!
Jag har inte heller varit så sugen på mat!
Att jag inte heller suttit stilla har satt sina små spår! Har fått värsta blåsan på vänser häl!
Min förkylning har inte heller blivit bättre snarare värre! Hosta har jag med fått!
Igår kväll åkte mamma och frida och jag till Alvesta för att hämta en tjurig bror som satte sig på tåget ensam hem!
Det är sjukt vad det skadar hela kroppen, benen hänger verkligen inte med han! Jag hade handlat lite till han med! nyponsoppa, drick yoggi mjölk sugrör mm, det var uppskattat! Min kära bror kostar mig pengar just nu! När jag hjälper de upp med kassen och västa i trappan var det tur att jag gick bakom han annars hade han ramlat! Det hade ju varit snyggt!
Till något helt annat så har min älskade Destiny fått en spricka i bäckenet! Stackars lilla gumman!
Men hon blev överlycklig när hennes lilla moster handlat tomater för 27 kr, Små tomater gröna gula mm
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress