Händelselöst
Bloggen blir lite åt sidosatt just nu! Jag gör inte mkt och inte mycket är inget att skriva om! Men kan berätta att efter nyår har jag egen lägenhet! 3a med 2 toaletter! Ena rummet kommer att användas som gästrum! Finna alltid någon som kan behöva sängplats! 
Mitt rum kommer fixas till lite! Har alltid drömt om en smink hörna! Vem vet jag kanske skaffar mig det! Lilla toan (toalett och handfat) kommer bli gäst toa! Älskar mitt stora badkar (det är det bästa med lägenheten) hyfsat stort kök! Dock "bor" jag för det mesta nere hos B ! Men när allt är klart kommer han kunna vara här minst lika mycket! (Vi ska ej bli sambos ännu på ett tag) vi är inte tillsammans ännu! Det får ta sin tid!!! 
Bilder vill ni förstådd se! Det kommer! Ni får stå ut med att det är kaos just nu i flyttstöket!! Mitt rum: 
(Fattas en del av sängen då den förtillfället är i gästrummet) 
(Bordet ska bort ) 
(Soffa och svennis(sköldpappan) ska till gästrummet) 
Här kommer gästrummet (som är ganska tomt just nu) 

(Delen av min säng som saknades) 
Här kommer mitt vardagsrum : 
(Stor soffa så mycket sällskap kan jag ha)
(Min älskade fondvägg och julgran) 
Här kommer mitt kök:



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress