Kalas mm
Ja hela veckan har jag mått skit! Eller hela och hela, började i onsdags, bytte nämligen p-stav! Fick ta 2 bedövnings sprutor och barnmorskan hade problem att få ut den! Blödde rejält och hon var tvungen att torka och sedan tejpa ! Har sedan dess mått JÄVLIGT illa!!!! Inget vidare blåmärke mer än där plåstret satt! Så har med andra ord levt på alvedon i veckan! Värst är det på jobbet! Mår illa hela tiden men värst om jag måste ha armen ovanför huvudet! Hoppas detta försvinner till nästa helg!!!i Tors blev det en liten tripp till Ullared med Annie! Handlade inte jätte mycket, lite till Paris och lite skickebud jag hade! Lite födelsedag prenenter och då!  Det är som sagt jobb helg och man tillbringar mer tid på jobbet än hemma! I fre 16-21 idag 7-16 och imorgon7-21! Idag var det även kalas för mina guldklimpar! Många blev vi och mysigt hade vi! Barnen öppnade paket men roligast var ändå att jag o B hann knappt innanför dörren föns lilla M ropade på mig! Lilla prinsen från Växjö! Han skulle vara med mig hela tiden! Lilla prinsen! Goa unge! Sedan hjälpte jag o b lilla loppan med vår present (lego)! Nu sitter b vid datorn och jag slängde mig precis i soffan efter att äntligen gjort klart min sista boll!!! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress