Im back
Eller iallafall för ett litet inlägg! Det händer mycket här just nu! Det är mkt med mig själv men även i familjen! Så allvarligt att jag inte kan blogga direkt om det! Men älskade du jag finns här för dig och de små! 
Jag kommer lägga all min lediga tid på att hjälpa dig allt vad jag kan och orkar! Alla mina vakna timmar tänker jag på er! Önskar jag kunde göra mer! Men men jobb är det inte enkelt att hjälpa 24-7!! Hur mkt än önskar kan jag inte! Detta kommer vi klara ! Det är inte första gången vi går igenom liknande!  Vi har gått igenom mycket och detta är bara en prövning från högre makter! Den vill testa oss på alla plan! Kanske mest er men jag är en i den lilla familjen som finns kvar! Sönderrivna är vi men vi har varandra! Vi klarar de flesta stormar som drar förbi! Vi kan klara oss bättre än vissa andra! Detta är bara ett test som jag sagt! Och vi klarar detta med! Visst det är på frestande men tillsammans kan vi klara allt från att bestiga berg och simma över hav för varandra och tillsammans kan vi korsa världen för att vinna! Med mycket i bagaget kan vi säga att vi varit på botten och tillbaka fler gånger än vad många får gå igenom i sin livstid! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress