ute
Solen skiner och jag har varit ute mycket nu när solen väl är framme. 
Ihelgen har det varit tivoli hr i stan inget att ha men ändå.
Fredagen spenderades nere på tivolit. Lördagen var jag "ute" med Michan. 
frugan var här och hämtade gympadojjor. 
Loppan var här en stund och vi besökte lekparken mm
Inget att ha nere på stanpå lördag kvällen så vi var hemma innan 12 skulle jag tro.
Söndagen spenderades på jobbet med L.
Måndag: Sara var här och pluggade på förmiddagen. Mysigt satt ute på balkongen och drack te och kaffe.
I tisdags var det skola och blev så peppad till träning då några i klassen tyckte jag gått ner i vikt, TACK FÖR DEN.
På tisdagmorgon var jag ute på en löprunda och lute hemma träning. Senare på kvällen blev det löprunda med frugan och ett stopp på utegymmet vid mitt jobb. Idag onsdag var jag ute på en snabb löprunda och hemma träning för att i kväll springa igen med frugan. Anledningen till att vi springer på kvällen har bara en enkel anledning hon är mamma ledig och kan inte föns på kvällen. 
 
Idag har jag även stor städat och fixat till lite i mitt "pluggrum" ännu är man inte klar. skivbordet ska målas då det är blått just nu. Vill ha det i brunt eller vitt, svårt o bestämma mig. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress