Att vara barnlös....
Jag har länge önskat att jag hade barn, det har nog ingen missat! Att spendera lediga dagar timmar minuter sekunder med mina underbara vänner och familj och deras små är något jag värdesätter mer än att gå på fest! Får jag en fråga att spendera min lördagkväll med C och hennes familj väljer jag det före en fest! Hemma hos C betyder jag mycket och jag blir sedd, på en fest är man bara en i mängden! Jag älskar att skämma bort andras barn även "mina" egna! Många säger men Jonna vi kommer inte kunna skämma bort dina framtida barn men jag har ett enkelt svar till det! Sålänge jag inte har egna skämmer jag gärna bort era, även dem som inte sett ljuset ännu! Jag har sedan ett tag funderat på detta med insermination men det är än inte lagligt i Sverige, man kan åka till Danmark och göra det, kostar ca 7000kr ingen summa alls! Mina vänner skrattar åt mig när jag nämner detta! Kan det bero på svartsjuka? Jag själv tycker att det är ett bra alternativ när man är själv, visst jag är endast 24 och har många år framför mig men jag har velat ha smått sen ca 16 år ålder och ingen Karl har kunnat ge mig det jag vill ha! Mina vänner säger men du är ung du hittar någon! Ja det gör jag kanske med förhoppningsvis men jag är inte i behov av någon man! Jag vill ha barn! Många kommer nog att rynka på näsan när jag skriver detta men varsågod gör det! Det är inte ditt liv så varför ens tänka tanken!? Många säger du borde uppleva världen träffa nya människor men bara för att man skaffar barn stängs inte alla dörrar, vissa stängs men jag är inte en person som behöver se världen. Den kan jag se med mina barn! Några säger att det skulle bli svårt och hitta en man när man är "ensamstående" men dem som inte kan acceptera mig och mina barn är inte värd det heller, jag kommer hitta en man och han får inte bara mig utan hela paketet! En del säger du måste göra det och fixa det innan men vad fan en unge kräver inte allt det!!! 

Annica Jacobson

Du kommer bli en otroligt fin mamma vare sig hur eller var barnet kommer ifrån ♡ Följ ditt hjärta vad andra tycker o tänker ska inte påverka dina val. Jag stöttar dig det vet du ♡

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress