Årets nyårslista
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Jag skaffade min fösta egna lgh.

Har du några nyårslöften som du inte höll?
 
-Ja jag gav många bla att hoppa fallskärm....
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
- Ja min bästa vän Anki fick en pojke i november.
 
Vilka länder besökte du?
 
- Danmark

Vad önskar du att du gjort mindre?
 
- Tackat ja till fler timmar på jobbet...
 
Bästa minnet från 2011?

- Att ha fått ungås med mina underbara vänner och familjen.
 
Bästa köpet?
 
 
- Oj svårt... Finns så mycket , men nya mobil isåfall
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Hyran, mat mm
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att få bli tant i november..
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Svårt mitt år har varit en bergochdalbana....
 
Favoritprogram på TV?
- Måste nog säga Idol
 
Är det något du sakna 2015 som du vill ha år 2016?
- Kärlek och flytt.
 
Vad ser du mest framemot med år 2015?
- Bli klar undersköterska och kunna söka ett annat jobb..
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress