Ledigheten
Vore dum om jag inte erkänner för mig själv att jag mår bättre. Det vore dumt att förneka att min "ledighet" har gjort mig bättre, jag känner mig inte längre "sjuk" jag känner att jag börjar hitta tillbaka till mig själv, Jag kan svara på fråga hur mår du utan att börja gråta, MEN jag ska inte ta ut ngn glädje innan jag vet om jag blir sjukskriven på riktigt eller inte.
men efter att fått vila upp mig göra det som känns ok och bara njuta av mig sälv och dagen har gjort att jag mår bättre i hjärtat och hjärna. Jag spenderar mina dagar UTAN att vidare planera dem, Har vissa saker planerat men inte som innan, Då kunde jag planera dem i minuter nu tar jag dem i dagar och känner hur jag börjar komma tillbaka.
 
Många positiva saker har jag "Hittat". Jag har bestämt mig för vad jag vill göra när jag är klar USKA. Jag ska göra det som jag verkligen vill jobba med, ibland undrar jag varför jag ens började plugga till uska... 
Jag har funderat på om jag verkligen borde göra det jag gör? Eller var det bara min arbetsplats som fått mig att vilja byta karriär? Eller har detta legat i mig länge? 
Ja jag vet att jag vill jobba med barn men varför läser jag då till uska? Ja det kan man undra.. Den fråga ställer jag mig ofta men kan inte svara på den frågan just nu!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress