bloggpaus
Har haft fullt upp med min flytt att jag totalt glömt bort att blogga.
Jag mår bra och är på väg tillbaka till mitt vanliga ja!
Nu är dte mycket på gång, har gått upp till 100% vilket som känns både i kropp och själ.
Jobbet har varit min trygga punkt mitt i allt elende. Mina underbara kollegor är guld värda. Ni vet vilka ni är.
Här hemma börjar det likna ett hem sakta men säkert, Det är ensamt men det är en vanesak.
Har precis jobbat helgen och är ledig idag, hittills ha jag tagit en PW lång skön dusch sedan städat hela lgh har även tvättat lite tvätt.
Planerade att ha tjejerna här på lite mys/fest men just det datumet kunde knappt inga så det får skjutas fram kanske ska man ha familjen här istället? 
Snart snart kommer bloggen låsas upp.
Här kommer lite bilder från instagram iallafall
.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress