2016
Gott nytt år.
Mitt nyår började på jobbet, 
Kvällen tillbringades hos Michan och Andreas men härliga vänner.
Det blev mat och många skratt, Lilla L var med så det blev ett lugnt nyår, Vi spelade spel och bara mös, Jag fick i order om att fixa efterrätten men eftersom att jag blev inbeordrad dagen innan så hann jag inte direkt göra det jag hade tänkt så lite snabbt på kvällen slängde jag ihop en liten efterrätt på kolakakor, chokladkex, glass grädde och bär riktigt gott. Vi sköt lite raketer och lille L låg och sov så gott, värre var det med Vilde som låg och tryckte under sängen stackars katt.. 
 
Dagen efter låg jag helt utslagen efter två cider... 
 
Idag söndag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, fått upp lite fler tavlor på väggarna det är ju dags efter ett år i lägenheten.
 
Har som löfte att inte äta onödigt socker på 100 dagar och är just nu inne på dag 2, går bra... 
 
Ett annat löfte är att försöka blogga minst en gång i veckan.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress