Vänner
I snart 12 år har vi varit bästa vänner, eller varit och varit vi finns inte längre.
Vi gick i samma skola fråga mig inte hur vi träffades men måste varit via några av våra då bästa killkompisar. Vi hängde alltid vid rampen. Ja det fanns en sån i stan för MÅNGA årsedan. Vi har även gift oss en gång med ringar från Willys (Då hemköp) jag minns denna dagen som igår. Du har en traslig familje historia bakom dig precis som jag och jag tror det är vår historia som fått oss att bli så starka. Jag minns så väl när du gjorde pasta och pastasås, eller första gången du spelade anton och affes alla låtar för mig. 
Jag minns så väl när vi gick på stan med din pappa och skojjade om att ja nu skulle denna dagen abra förstöras genom att någon får fågelskit i håret vem får det då? Jo jag , vilket skratt.
Vi har gått igenom allt tillsammans. 
Du flyttade sedan från staden och vi höll kontakten så gott det gick men som alt annat så växer man ifrån varandra men vi visste att skulle något hända visste vi precis vem vi skulle kontakta. Det gick många år innan i ens sa hej till varandra men för ca 3 år sedan fick vi kontakt igen och mitt liv blev komplett igen. vi hade daglig kontak och jag fick veta att du väntade T och skulle gifta dg, hade önskat att jag kunde få vara med dig på denna stora dag men så blev det inte då. Något år senare flyttade du och din man ner hit coh mitt liv blev Så mycket bättre och vad mer kunde jag önska min själsvän skulle äntligen bo i samma stad igen.
Från dagen ni flyttade ner pratade vi varje dag , svarade du inte fick jag PANIK och var tvungen att komma ner och se att allt var bra. Vi umgicks i stort sett varje dag i 1 års tid. vi delade många roliga men sorliga saker under denna tiden. Det jag minns strakt just nu är när du lämnade din familj på kyrkogården för att stå med en gråtade liten fruga hos hennes farfar. Vilken skulle göra det om inte du?
Du gav mig så mycket energi men nu är allt i kras, Som så många vet gick jag in i väggen i december och det gjorde att jag stängde ut dig och det var absolut inte meningen men vart fanns du? 
Du hade dina bekymmer och VI glömdes bort, vi båda vill inte svälja stoltheten och be om ursäkt. Jag kunde inte se dig i ögonen pga en av anledningarna till mitt besök i väggen avr just att alla mina vänner skaffade barn och du hade två underbara barn T och L hur ska jag någon gång kunna förklara varfr jag försvann för dem ? Dem var och är så små att besvikelesen aldrig kommer att kunna läka.
Vi båda vet att vi behöver varandra men detta kommer att ta tid och jag vet inte längre vad jag ska göra utan dig, jag grips av panik när jag ser er, Att det har gått så långt att vi inte ens hejjar när vi råkar stöta på varandra på stan och denna lilla stad är inte stor. 
Att fira jul och nyår utan min fru gjorde ont, vi hade så fina planer om hur jag skule fira jul med din underbara familj som jag alltif har haft som min egna. Du och jag finns inte längre, Förr var det du och jag mor världen men nu krigar i på varsitt håll och hur ska vi stå emot välderns alla hot? Tillsammans var vi starka. 

Jag önskar av hela mitt hjärta att vi snar ska hitta tillbaka till varandra och kunna börja om på nytt percis som vi gjorde för ca 3 år sedan. Men det får inte gå ÅR innan vi kommer dit. Du är min "fru" och jag har inte begärt skilsmässa ännu vad jag vet och du har inte heller ansökt om någon så jag hopas att gnistan fortfarande finns inne hos oss någonstans, Det finns så mycket jag måste få berätta för dig, vi går miste om så mycket när vi gör såhär mot varandra....
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress