50%
Just idag har det gått 50% av min första gravditet. Hur har det då gått?
Jo det har gått bra. Mina underbara vänner M och A fick veta gansa segt ändå. den första som fick veta eller hon visste länge att vi frsökte var Elin. VILKEN KLIPPA!! att kunna dela med sig av en resa som är speciell har varit het underbar.
Elin och hennes man har dotterns S och ville nu ha ett syskon till henne. Detta var med en resa som jag absolut inte ska prata om MEN vi satt i samma sits. Att kunna prata med någon som var i samma sits var och är helt underbart. Hur det gått för Elin är en helt annan historia som jag kommer behålla för mig själv ett tag till eller kanske för alltid. Men hon har varit en stor KLIPPA för mig när det känts tungt och av henne har jag fått så många goda råd och nu följer hon med på min resa och kommer vara en mycket speciell person under just denna resa. 
 
Jag mådde illa nästan varje dag mellan v 8-13 men sedan var det som bortblåst. När vi fått se vårt lilla mirakel var det ett steg närmre målet ett barn. Bm talade om att vi hade en riktig livsnjutare som låg med benen i kors under hela undersökningen. Allt såg bra ut. Dagarna gick och redan i v 15 kände jag bebisen första gången.
 
Många säger att jag fått gigantisk mage men har bara gått upp 1kg, när jag var i v 19. 
På Rul fick Bm böka lite med magen för bebisen ville verkligen inte visa sitt ansikte. Jag fick skumpa med rumpan men ikke hjälpte det utan den liile chefen tvingade mig att börja hoppa upp och ner för att bm skulle få se ansiktet men nej inte vile bebisen visa sig. tillslut fick bm se det hon ville och vi fick veta könet. ja kompisar jag vet men detta väljer vi att hålla hemligt tills bebisen  är ute pga bm var inte riktigt säker på att det var en ....... så vi väljer att inte avslöja det för någon. det finns bara en person som vet och det är just Elin. 
 
Nu är vi i v 20+6 och går in i v 21 imorgon vilket känns helt underbart. nu kan man nästan börja räkna ner...
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress