Ville tro....
Ja då var jag här igen! 
Jag hoppas att han läser detta, vet att han spanar in här då och då! 
Nu kan jag inte annat än hoppa att den jäveln läser detta! 
Jag så SÅ trött på hur han behandlat mig som en jävlar spelpjäs! 
Åååååhh blir så irriterad på honom att han inte vet bättre, nu är verkligen sista kortet spelat! Jag hade en önskan att vi skulle kunna bli vi igen och det var en början enligt mig men tydligen inte enligt honom! Han höll det hemligt men jag berättade för alla för dem märkte på mig att det var något! Men blev ledd in i mörkret ännu en gång. Jag ville tro på mirakel men dem existerar verkligen inte! Happy ending finns inte heller! Nu såhär i efterhand kan jag inte sluta bli besviken på mig själv att jag lät mig luras! 
Jag hoppas han är nöjd när han bröt ner mig ännu en gång! Allt gick så fort och jag hann inte med tappade mig själv och det fick jag sota för en sjukskrivning och snart utbränd på jobbet! För när han slutade höra av sig bara sådär utan förvarning tog jag till jobbet som skydd! Jobbet blev mitt liv och jag låste in mig ! Nu ska jag försöka bygga upp mig själv igen! Men mitt i allt detta slutade aldrig L.D.L höra av sig! H*n slutade aldrig fråga hur det var med mig och ville ses! H*n gör mitt liv så mycket roligare! Snart snart snart kan jag berätta!!!




Carroparro

Alla vet sen innan vilket svin han är, och kanske behövde du springa blint in i det igen för att sjäv kunna inse det.. Aldrig kul att få sitt hjärta krossat men du är stark! En av de starkaste tjejerna jag vet och du kommer vara med någon som gör dig lycklig och ger dig det du vill ha. Jag bara vet det ❤️❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress