Hej
Tittar in här lite snabbt för att berätta att jag lever, jag har haft fullt upp hela tiden, Jobb, resa, babyshowers och annat kul.
 
Jag var i Danmark med syster och hennes familj, Lalandia och så mysigt.  vi var även över till Tyskland en snabbis..
 
Har haft en babyshower för bästa Anki, Så vervös över detta och att vi lyckades hålla det hemligt, Det skickades konstiga bortförklaringar mm.
Här ligger även en liten överraskning till men den får hon snare, Skeak peak:
 
Sara kontaktar Benny för att få de olika mobilnummer vi kan behöva. Jonna hade redan hannas visitkort då hon hade varit på jobbet och fixat fötter...
Sara frågar även Benny om det är någon annan vi bör bjuda in och vem isåfall men han tyckte vår lista var bra.)
 
Bilder kommer...

Gravid fotografering hade jag med Anki ute i traryds djurpark bilder kommer...

Babyshower för Sandy, så mysigt och mycket kärlek. Här togs dock inga bilder hade fullt upp med alla barn..
 
 
Bebisens kläder jag har speical beställt....
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress