jag ångrar....
Jag väntade på dig som du sa,
Jag litade på dig , men nu undrar jag var det jag som gjorde fel?
Kan du säga mig det? jag behöver veta.
Aldrig har jag känt såhär nej aldrig har jag tvivlat på vem jag är.
Aldrig har jag ångrat någonting men nu ångrar jag att jag älskade dig.
Jag läste dina brev som du sa,
Jag vände aldrig om och nu vet jag att det var jag som var stark
kan du säga mig det? jag behöver höra
Aldrig har jag känt såhär nej aldrig har jag tvivlat på vem jag är.
Aldrig har jag ångrat någonting men nu ångrar jag , nu ångrar jag att jag väntade och jag ångrar att jag litade på, jag ångrara att jag älskade dig
Aldrig har jag känt såhär nej aldrig har jag tvivlat på vem jag är.
Aldrig har jag ångrat någonting men nu ångrar jag att jag älskade dig.
 
 
I can't sleep,
I just can't breathe,
when your shadow is all over me, baby.
Don't wanna be a fool in your eyes,
'Cause what we had was built on lies.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress