8 januari 2016
Jaha redan den 8 januari vart tar tiden vägen?
Dag 7 utan socker, det funkar bra och jag har en stor skål med godis på soffbordet men den har jag inte rört, BRA JONNA!
Jag fick baka igår på jobbet kladdkaka med vit choklad coh citron men ikke åt jag något.
 
Just nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar ca 25 min kvar...
Jag sitter även och pillar på den nya mobilen bror kom hem med igår. skriver lite med J...
 
Idag är det inget jobb skönt ska däremot hämta lilla hönan iskolan och sedan hämta hennes bror. 
Ska mysa lite idag. 
Jag har glömt och berätta att jag färgade håret i tisdags men KATASTROF så jag fick ringa hårakuten Desiree och hon kom och hjälpte mig. Dagen efetr ville Loppan förga håret så dit traskade jag och hon blev rosa SÅ mallig.
 
Igår firade jag och lägenheten 1 år, detta firades med ett bad och cider,..
Har även börjat få upp saker på väggarna. ÄNTLIGEN.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress