Älskade denna låt...
Älska dig själv

för varje gång som du sänkte mitt humör
och de ställen jag lämnats utanför
du tror du krossa mig, men åå vad du har fel
du tror jag gråter men jag gör inte det 

och jag ville inte skriva nåt 
för då kanske folk tror jag har känslor kvar för dig nej,
snälla sluta ring mig
och jag har gått vidare,
och jag tycker att du borde se att det du gör nu,
det är rätt så stört hur

min mamma ogillar dig trots att hon gillar allt
och jag hade fel, hur kunde du vara så kall
hade så mycket med mitt jobb
att jag inte kunde se
men nu vet jag
att det är bättre som det blev

för om du älskar hur du själv ser ut, så mycket
gå nånstans och älska dig själv
och om du tror, att jag vill vara kvar bredvid dig
gå nånstans och älska dig själv

när du sa att mina vänner var fel
var felet ditt och det vet du mycket väl
varje gång du dissa min åsikt och då 
fick mig glömma platsen jag kommer från

och jag ville inte skriva nåt
för då kanske folk tror jag har känslor kvar för dig nej
snälla sluta ring mig
och jag har gått vidare
och jag tycker att du borde se att det du gör nu
det är rätt så stört hur

min mamma ogillar dig trots att hon gillar allt
och jag hade fel, hur kunde du vara så kall
hade så mycket med mitt jobb
att jag inte kunde se
men nu vet jag,
att det är bättre som det blev

för om du älskar hur du själv ser ut, så mycket
gå nånstans och älska dig själv
och om du tror, att jag vill vara kvar bredvid dig
gå nånstans och älska dig själv
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress