Mobiblogg
Sitter just nu på golvet vid högtalaren som vräker ur sig årets Melodifestivalvinnaren ... Vet inte om jag ska gilla eller hata låten! Vi kommer då inte vinna men den svänger ändå lite, varför sitter jag då på golvet o inte i Nin mysiga fåtölj ? Jo den är full med saker som egentligen bör ligga i skåp men inge kommit dit ännu!
Sitter och väntar på Michan o vi ska dricka lite te och bara mysa denna måndag! 💜 
Jag har längtat så efter dig denna veckan men livet kommer ivägen och vi får längta lite till för denna veckan blir det inte! 

Jag sitter även och väntar på att mina inlämningar ska bli rättade så att jag kan få åka till Jönköping och göra prov, sen är det bara en liten kurs kvar sen är jag äntligen uska! Vad ska jag då hitta på? 
Jo det vet jag men inget är bestämt ännu! Men stora planer är det iallafall! 

Sminket är på och det sker inte ofta men hittat ett smink jag kan använda (hopplöst att ha allergi) och det är Lindex egna märke billigt och funkar på mig ! +++
Slippa köpa dyrt smink från Apoteket heja Lindex! 

Låter bilder från helgen pryda detta ointressanta inlägg:)







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress