Söndag tråkiga söndag...
Dont

Idag är det söndag och ganska länge sen jag skrev här...
Jag har inte haft tid lust eller ork att logga in och skriva av mig.
Men nu är jag tillbaka på min gamla väg. 
men idag mår jag inte alls bra men det är välallt festade som tar kol på mig:P
Helgen började emd att jag och babe stack te växjö och shoppade lite:) sen blev det party hos henne... mkt trevligt folk måste jag säga.Träffade  en saknad oskar och det var mkt trevligt.. har saknat han så det inte är sant..
Lördagen började med att fixa presenterna som var kvar... sen blev det att gå hem för att fixa det sista inför kalaset.. jag pallade inte sitta och vara trevlig en lördagkväll så jag stack te babe där Matilda med var.. men vi stack nästan direkt till Johannas syster emmma. och kollade på en kärleks film (inte min grej)
Efetr det blev det att stick ate Hubbe och snacka lite med folket där men ganska snabbt bar det hem nåt. Nu sitetr jag har denna tråkiga söndag och är helt slut i kroppen börjar nog bli sjuk igen:( Ha det bäst alla:)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress