Glömt bort att jag är vädelös!




Jag har totalt glömt bort att jag är vädelös. Jag kan inte minnas ngn längre! Vad fan har hänt?
Vad FAAAN har hänt med den jonna ni en gång kände. Hon som alltid sa att allt kommer lösa sig?
Hon som alltid gick runt med ett leende på läpparna. Vart e hon vars ögon alltid tindrade.
Jag vet vart hon tog vägen! Hon fick sitt hjärta krossat för många gånger. Hon hade ingen att vända sig till, när hon var ledsen visste hon inte vart hon skulle gå hon samlade allt innom sig. begravde all sorg i sitt krossade hjärta.
Hon gillar en kille som inte gillar henne, Hon vet det så väl att det är sanningen men ändå kommer hans namn alltid upp när det inte ska!Hon kan inte sluta tänka på just han, Hon vet att det  bara är fel. men alla säger försök försök jonna. men jag vet att det inte är ngn mening längre.Eftersom att han inte vill ha ngn med henne att göra.
Jag kan inte fatta att jag gick på killarnas sjuka spel ännu en gång! VARFÖR? Jonna du vet mkt välatt de är bara skit men ändå måste jag på det. Jag vet att jag suger duger inte till ngn just nu. jag är ett helvete för alla .
Glömt bort att jag var vädelös

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress