Allt ned jul!

Nu är julen äntligen över! Jag kan äntligen pusta ut! Alla pratar om vilka julklappar man fått och i min familj byter man inte direkt! Vi tycker det är viktigare att de små får paket! Men kg och sparris har alltid bytt och av henne fick jag smink och armband! Hemma hos mormor kör vi bad santa och det innebär att man köper en julklapp och sedan slåss vi om dem! Min julklapp var populär, en glassmaskin! Jag fick en medicin låda fylld ned bra och ha saker! Av älskling Fick jag en tavla och en mysig ljus grupp;) och från farfar fick jag pengar bok och en tomte;) efter allt jul stök har jag insett att jag har fått tillbaka min hund allergi! Har knappt sovit sen juldagen pga denna helvetes allergi! Nu är det snart nyår och det ska verkligen firas, varit på systemet och det blev inte billigt! 640:- det ska bli så kul! Nu fixar jag naglarna till nyår! Destiny plattar och lockar mitt hår just nu! Med sin nya platttång ! ;). Lite bilder kommer när jag sätter mig vid datorn!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress