Lensway!
Mina student solbrillor kan jag nu inte använda pga försämrad syn!
Jag älskade mina brillor och levde i stort sett i dem förra året! Det kan nog alla nära och kära hålla med om!
jag älskar "Grabbbrillor" och dess färger! Surfade just in på Lensway där jag innan köpt mina vanlig glasögon blev blixt kär i ett par nya brillor som er nästan exakt lika dana ut som de jag förälskade mig i!

De heter såhär :

QUIKSILVER - QS1134-229 THE SHAKA


och såhär skriver lensway själva:
Svart acetatbåge med mörkgråa glas och dubbel näsbrygga i pilotmodell med vita inslag på fronten. Quiksilver grundades 1969 av två australiska surfare och är det snabbast växande trendmärket i världen. Märket har en lång och unik historia bakom sig. Quiksilver är nästan som en livsstil och gör sportiga solglasögon med gedigen kvalitet.

dessa brillor är preses de jag så länge sökt!
Men halllå bara kolla in dem:



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress