Slänger in ett inlägg
Hej alla glada, tänkte bara slänga in ett litet inlägg här. 
Helgen har varit lugn, fredagkvällen hade jag barnen här på lite mys, tacofredag och fångarna på fortet. R somnade på soffan medans D somnade med mig i sängen och smurfarna. Lördagen började tidigt 05.
Mamma tog barnen med sig till stugan och jag fick sova lite till. Sedan var det jobb med stödstrumpan Nya radarparet tycker en boende.
Söndagen tillbrigades hemma och städ men även en liten massage fick jag hos älskade moster.
Mamma kom på eftermiddgaen och vi bara snackade och åt mat.
En liten promenix blev det innan farmen. Vilka stolpskott det är med iår. Även lite planer inför helgen.
Måste även snacka med chefen om semester på måndag för att åka till ULLARED!
Denna vecka är jag husvärd, Min hyresväd är i Italien och åker skidor. Så jag har ansvar för post och huset.
OJ HÖLL PÅ ATT GLÖMMA: Ska klippa av mig håret!!!
 
 
 
Bilder från instagram.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress