Happy
Just nu ligger jag i soffan, 
Igår var jag ute med jobbet.
Först äta gott och sedan bowla!
Haha jag lyckas tappa klotet bak och Susanne lyckas ramla och glida med en bit på banan😝 allt i samma lag!
Jag och Lotta bestämde oss för att lämna spelen innan det var slut, Lotta körde mig hem , tur det för regnet öste ner!
Väl hemma blev det lite. Serie och sedan sängen! 
Vaknade tidigt, bäddade sängen och diskade lite, tvätten är tvättad och nu ligger jag på soffan och päser! 
Jag ska träffa Michan senare! Mys! Vad som händer i helgen är enkelt! JOBB!!! 



corneliaeriksson.blogg.se

Det är roligt med bowling, fast inte på ett jag-är-bra-på-det-här-roligt-sätt utan mer haha-hur-fan-gör-man-vad-händer-roligt-sätt haha!

Svar: Precis, och med alldeles för stora skor är det inte lätt😝
Jontan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress