Dikter...
om allt bara kunde gå över
som när man var liten och ramlat
man grät någon blåste på det onda
man slutade gråta och forsatte det man höl på med,
varför är det inte så nu?
jag trodde känslan hade försvunnit
dragits med tiden bort
men nu är den tillbaka värre en någonsin,
Jag vill inte känna såhär
men det är inget jag kan behärska
känslan finns alltid där vad jag än gör,
och nu är den värre än någonsin....



Jag kan känna din glädje.
Jag kan känna din vänskap.
Jag kan känna din värme.
Jag kan känna din närhet.
Men jag kan inte känna din kärlek.
För den har aldrig funnits där.


Ord
Starka och hårda
Ord
Sägs utan att benåda
Ord
Dom sårar
Ord
Du sa till mig
Ord
Får mig att minnas dig

Flickan dansar
Hon ler
Hon skriker
Och skrämmer tanter
Hon har fått
Bra nyheter
De bästa
Som finns att få

En dag
Blir de gamla,
Du&Jag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress