Nu eller aldrig

Jag är instäng med en massa arga ord. det är såhär jag känner, jag som trodde vi var vänner.Ingenting är enkelt på denna jord.jag önskar att du visste, jag önskar att du fattar..
Nu eller aldrig kan du förstå hur jag känner? jag vill inte ha något med dig att göra! varför måste du alltid förstöra.? nu eller aldrig kan du förstå hur jag känner? jag kan inte förlåta dig och gölmma . annars kan du bara drömma. Nu eller aldrig. Du kanske bara trodde allt var på lek?men varje chans jag gav dig så blev det bara tvek,men nu har faktist tålamodet tagit slut.jag måste stänga dörren. JAG ORKAR INTE MER!
Nu eller aldrig kan du förstå hur jag känner? jag vill inte ha något med dig och göra! varför måste du alltid förstöra? Nu eller aldrig  kan du förstå hur jag känner? kan inte förlåta dig och glömma annars kan du bara drömma. det är dags att förstå hur ska det gå? du måste inse att du har ett val allt eller inget.har vi ens något kvar? GE MIG ETT SVAR!Nu eller aldrig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress