Första dagen i skolan
Här kommer en bild på mig från sexpartyt i lördags:)



Skolan idga var inte som man hade trott..
Först bjuder mentorerna oss på frukost:) MYSIGT!
Sen var det info på idrotten om kost. inget för mig satt typ och sov:P
Sen avr de t samhäll och då kom det 2 från något lo eller vad det hette. Det handlade om vad man bör tänkta på när man ska jobba. Riktigt slappt:)
Sen var dte mat och min mat var godare en de andras:)
Efter maten var det Pl( Pedagogiskt ledarskap) då hade vi fått i uppgift att göra ett par arbete. men vi fick inte välja partener:( Men jag kom med Gustav och jag har en känsla av att jag kommer få göra allt ensam:( '
Sen var det slut för dagen och när jag kommer hem  var mormor på besök:)
Nu sitetr jag hos syster och ska snart ut och gå med babe:) <3 längesen vi var ute och gick nu gumman MISS you pumba:)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress