Inte haft tid...
Helgen har varit lugn.
Fre blev lite för mkt. lördagen spenderades hos syster och barnen. Söndag hos syster och mormor .
Idag tog jag sprutan mot svininfluensa. Inget jag verkligen ville .
Men kände mig tvungen. så nu är det gjort. och  imorgon är det Projektarbete. skönt!
svaret på veckans frågor .
det blev jämt mellan fråga 1 och fråga 2.
Så svarar på båda 2:
1. Vem betyder mest i ditt liv?
2. Vad är din största rädsla?
3. Vem är din pappa?


Personen som betyder mest i mitt liv är min g-mormor Alva som nu är på en bättre plats en här.Hon betyder så mycket för mig.
Vem min pappa är , är ingen fråga egentligen men som många nog förstått är han alkolist.
Han bor i Stockholm och det tycker jag bara är bra...


Veckans frågor är:
1. vad klarar du dig inte utan?
2. Hur går det i skolan?
3. vad tycker du om din skola`?
Anonym

Fråga 3

Anonym

3

Anonym

2

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress