Detty söt
varit i lilla stan med mor och syster och river:)
Syster var på  bolaget och jag och river var inne på veromoda..
Middag hos syster....
När Destny kom hem vcar det et himla liv där borta så jag gick hem:)
När man återigen kommer dit ska River åka till sin farmor och farfar..
Vi går ut och destiny och jag går och köper godis...
Har nog aldrig sett ungen så blyg. men hon bestämmer sig och betalar. När vi komemr tillbaka till syster kommer min älskling Hubbe och jag får en kram och sen ska ha köra. Vi möter mormor och Loppan får lite saker och så säger hon Detty söt. ( Destiny söt)
Sen avr det att öppna cider och spela yatzy med syster.. Idol och målning..
Mat och mys hos syster. Nu är jag hemma igen och i morgon blir det syster och staden...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress