en kille gråta dödar en långsamt inifrån.
ja igår fyllde jag 19 och kusin sjöng för mig i lekstugan (Eftersom att jag sov hos henne) hon sjöng ja må du leva ja må du leva, ja resten kan du och så vänder hon sig och somnar om! fredagen gick åt att spela Wii och flumma. vi köpte jordgubabr och choklad, chips och dipp men även massa godis. badade i poolen och bubblade fick drinkar i bubbelpoolen och myste. Sen var det film och mat.
när vi vräkt i oss alla dipp och godis mådde vi så illa att vi gick en runda och tog lite kort.
På lördagen sen lockade jag Felicias hår och det tog lång tid. sen var det 60 års kalas. sen blev det fest hos Emil. där befann sig Calle, Johnny, Oliver, Robin, Tim och Malle. Efter några kortspel började vi snacka om vår saknade vän Bobban. Jag och en av killarna började lipa och att se en kille må så dåligt tar på en. Harrys på kvällen mycket trevligt:)
Kusin Leo:)
Present:)
efter massa tårar..
Sista bilden innan harrys..
Anonym

vart jobbar du?:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress