Hos B
Just nu ligger jag i sängen hos lilla B!
helt slut efter en dag med att flytta möbler hit och dit, Vi ska fixa sovrummet och att flytta en säng som knappt går att lyfta men efter många vändningar kom vi fram till att sängen står bäst där den står!
Även fixat vår egna garderob på ikea.se;) Den blev riktigt nice men dock väldigt dyr! ca 10000:- 
Det blir inte billigt eftersom vi pratar om att köpa ny soffa med! HAHA Jag vill ha en blommig men mannen vill ha en en färgad:)
Nu ligger jag i sängen medans lilla B är på möte med träningen!
Igår var vi hos vår älskade lilla Våfflan, vi åkte ut med Mix och hennes man. Där ute grillade vi (Jag och B)
Jätte mysigt sen blev det film på 3D tv:) SHIT vad coolt!
Ikväll blir det premiär av Gustafsson 3tr!kanske en pizza med för det var mannen sugen på innan!
Igår bestämdes även att det bllir en tur till Ullared på fre:) Mycket som ska inhandlas och listan är inte lite liten heller!
nej nu ska jag inte prata strunt mer utan ta mig till köket och diska innan B kommer hem!
tack och HEJ//JONTAN
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress