Glad påsk.
kycklingar och allt annat påskpynt har dock inte hittat till min lgh.
Hatar att pynta med jul/påsk saker. 
Det bara påminner om dåliga saker. 
Påsk påminner nu mig om farfars bortgång och det är inget att "fira".
idag har jag varit på Erikshjälpen och hittade små glas flaskor att ha te i.
Besökte även lillebror över en kopp te.
Han ville inte att jag skulle gå jag som bara skulle upp på en te lite snabbt skulle ju köpa snittblommor på torget men jag blev kvar, vi pratade om allt möjligt och lite till. Han fyllde år i veckan och jag jobbade på hans födelsedag så jag kunde inte vara med på "kalaset" så han fick sin lilla present idag istället,(vi köper ej till varandra syskonen) men han fick 4 olika te sorter av mig (han dricker med mkt te) nöjd var han och han björd mig på en T.E.M.P mycket god. Gosade även med dwight hans dvärghamster..
Precis fått i mig en mumsig köttgryta inte så mkt till påsk mat men vill inte äta det heller då jag har reagerat på ägg.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress